25 december

Dagen efter julafton brukar gå så sakta. Sitter bara vid datorn och kollar runt på nätet och fördriver tiden i väntan på att mamma och hennes pojkvän ska kommer hem ifrån hans far där dem äter lunch för sedan ska vi åka på bio och kolla på på den nya Narnia :D Lääängtar! :D

Men fick en del i julklapp, kan säga att jag är ganska nöjd :) Och ska även få en julklapp av min äldste bror(:O) men den får jag senare då han får sin lön så att han kan införskaffa den sa han igår. Men vi får se, har slutat att hoppas på saker nu för tiden, och då gäller det allt!

Men som sagt är julafton över, väldigt skönt tycker jag, för ända sedan förra året har jag inte tyckt om julafton,nyårsafton eller jag har inte tyckt om någon sån högtid som vi svenskar firar. Behöver inte skriva ut det, många vet ändå vad det är!

Längtar tills iaf på måndag, då får man köra pappas bil ner till Malmö med Anders igen :D Ska hämta pappa och kusin som kommer hem ifrån Spanien, de ha varit där nu över julafton som de gjorde förra året. Så man får äntligen träffa pappa igen :D<3

På tal om pappa så måste jag snart fixa hans andra julklapp. Men vad det är kan jag inte säga här för vet inte riktigt om han läser bloggen. Men ska försöka fixa den nu i dagarna! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0