Godmorgon!

Vaknade för ca en timme sedan, pratade lite med mamma innan hon skulle till jobbet(jobbar man som personlig assistent så har man lite flexibla tider). Och sedan har man läst andra boken i seriern som jag skrev igår, House of Night, Sveket heter boken och även denna bok är väldigt bra. Tittade efter serien när jag och mamma var och handlade på Maxi, och som tur var hade dem det :D Jag blev verkligen glad!
Tror det blir att man tyvärr läser ut boken inom kanske 2-3 timmar och sedan blir det körkortsläsning mer eller mindre hela dagen.Men ska även se till att jag kan få lite nya foton, tänkte gå samma runda som när jag gick med Inka häromdagen och fotade lite. Då blev inte så många bilder sådär jätte bra så denna gång ska jag se till att dem blir bättre :D

Men hoppas jag kan snart få ett helgjobb eller nått så att man kan få in lite pengar så att man kan både spara lite till framtiden och sedan köpa lite vad man vill utan att nästan bryr sig vad det kostar. Det hade verkligen varit skönt!
Håller på att skriva ihop ett CV, och det är snart klart. Ska bara skriva lite mer om mig själv och visa det för mamma och se vad hon tycker. Skit, kom på precis att jag skulle ha hjälp utav henne igår. Men det blev inte, för det var Ljusfestival i stan och vi åkte dit lite senare på kvällen och kollade om det var roligt. Men de som inte var där missade verkligen inget, det var så tråkigt. Både innan och i båtparaden (som skulle vara kring 21.30) var segt, det var en ljusfest och har aldrig sett så lite ljus på båtarna i paraden och så var de minst 10 minuter sena. Så mamma och jag köpte sockervad till mig och brända mandlar till oss båda och kollade kanske på ca 10 båtar i paraden och sedan åkte vi hem. Inget skoj - blä säger jag bara om ljusfesten!
Men jag fick iaf sockervad som jag så gärna ville ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0