Godmorgon!

Eller God förmiddag eller middag kanske man ska säga istället.

Vaknade för ca 2½ timme sedan. Har hjälpt mamma med att flytta lite saker och hållt henne sällskap medans hon har plockat ihop lite så det är typ det som man har gjort sedan man vaknade.

Igår kväll var man och fira farmor. Fick även träffa en del utav släkten vilket inte man alltid gör, så det var trevligt kväll :) Det var jag och anders ifrån vårt hushåll som åkte dit.Pappa kom och hämtade oss och så fick man köra både till och från farmor. Det behövdes för jag fick köra i olika miljöer, som då i mörker som jag fick göra på hemvägen. Det var verkligen obehagligt att köra i mörker,speciell när det är hatighet på 100km.

Farmors hund Disa som är en briard blandning(tror jag att det var).´Hon är helt underbar, går runt med en filt hela tiden och viftar med svansen. Hade velat ha henne om hon inte hade varit så gammal och om jag inte hade haft inka, för min hund gillar inte henne. 


Snart blir det en tur med mamma. Saker ska till återviningen och eventuellt så blir det en tur till maxi igen och köpa den tredje boken i bokserien jag har pratat om - House of night, Utvald.
Men sedan idag så får jag verkligen lägga manken till och läsa lite teori också. För om jag minns rätt så blev det inget igår. Ja, jag minns inte om jag gjorde det igår.Hahha, jag var nog bara lite inne boken igår.

Men ska umgås med mamma nu,

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0