Balklänning

Jag fick inte någon bra natt. Det åskade och mullrade en hel del och om man har en collie så kan man nästan förvänta sig att de är rädda, eller tycker det är väldigt obehagligt med åska. Så efter att jag hade somnat vid typ halv elva så fick jag vakna igen runt halv tolv, tolv för att Inka stod i sängen och skakade mig vaken. Tycker synd om henne när hon är sån men vet inte riktigt vad jag kan göra för att göra det bättre för henne. För det är ljudet som är obehagligt inte det som lyser.

Någon som har en bra idè?

Iaf, jag är kär! I balklänningar. Jag är kär i balklänningar. Eller i alla klänningar över huvudtaget. Kollar runt på en massa sidor på nätet för att få lite inspiration när det väl gäller att kolla runt på balklänningar ordentligt sen nu i höst/vinter.Jag tror inte jag har någon klänning som verkligen är favorit utan det är att jag samlar lite ifrån ollika klänningar till en klänning som jag vill ha, iaf man kan drömma. För jag vill ha en viss färg, en viss längd med  släp och speciella band eller vad man ska kalla det så att jag kan visa ryggen lite och vara lite speciell med det när vi ska ha bal. Har aldrig riktigt sett fram emot gymnasiebal innan men nu vill jag verkligen vara extremt fin och allt. Och då börjar man med klänningen. Har till och med valt frisyr som jag fastnade för igår kväll när jag kollade igenom tidningar när jag städade på rummet.
Så man får vår verkligen hoppas att balen blir av och att det är fint väder

Men kalla mig dum eller bara ute i god tid, men jag älskar att kolla runt på men massa kläder. Det är bara pengarna som fattas som gör att jag är begränsat till saker.



En utav favoriterna just nu 

Skulle verkligen vilja ha en klänning som är i en snygg färg och med en fin rygg.


Andra favoriter. Tycker om den sista med den stora fjärilen :)

Så nu är det bara att vänta och fortsätta kolla rundor. Försöka skaffa ett helg jobb så att man kan betala för bal- och stundentklänning och allt annat. Men jag längtar verkligen till då jag ska leta rundor och testa klänningar, även om det kommer vara pain in the ass med att ta på och ta av för att sedan gå till en annan butik för att göra likadant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0