Gaaah, jag blir galen!

Har precis läst ut den andra boken i House of Night serien och vill ha den andra 3 böckerna framför mig nu. Lite tur då att man ska ha sina pengar till körkortet då så att man inte kan köpa fler, eller man kanske skulle kunna fjäska för mamma och se om man kan köpa dem genom kulturbutik för där är dem billigast när jag har kollar runt på nätet.Hmm, man kanske skulle testa :P
Annars så har man ju tyvärr körkortsboken att läsa, vilket jag även ska göra! Men vill ju läsa House of Night böckerna också!

Iaf, får väl ta och öppna körkortsboken och läsa lite då. :(


Här är min eventulla framtida bil. Skriver eventuella för den är tyvärr sönder, något med hydral grej som gick sönder på vägen hem ifrån pappa där den stod och väntade på mig :) Eventuellt kostar det mer att laga hydral grejen än vad bilen kostade ifrån början eftersom den är så gammal. Så om den inte går att laga så blir det en annan bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0