14 augusti

Jäklar vad jag vill tillbaka till internatet. Eller ja, överhuvudtaget vill jag komma hemifrån, bort ifrån detta hus. Det är för hundarnas skull att jag har klarat sommaren, skulle annars gått under. Det är tur att det bara är två dagar kvar. Ska dit på måndag och ta platser i kök,skafferi och badrum men även mäta en massa så att mamma och jag tar nästa helg till att köpa hem tyger och annat. Men det är en HEL vecka kvar till. Men ska försöka roa mig i Hässleholm lite på måndag och eventuellt stanna kvar till tisdag kväll eller onsdag :) För sedan ska man tillbaka och packa upp saker i tre dagar, för på måndag den 23 så börjar vi skolan och då ska helst allting vara klart.
Iaf, och ett avi igår om att mitt Oriflame paket har kommit så det ska hämtas idag :) så ska man få testa lite nya saker och kolla igenom vad jag får med nu när jag är konsulent.
Ikväll blir det kräftskiva här hemma med familjen och mammas pojkväns släkt, iaf lite utav den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0