12 augusti

Hann inte riktigt skriva igår när jag kom hem ifrån några tidiga ärenden i stan. Var i stan ca 1 ½ timme och sedan var det hem och käka för efter maten kom Sara.
Vi skulle ha filmkväll, men vi fattades en person, Johanna. Men hon kom senare på eftermiddagen och då åkte vi till stan och kollade om det fanns någon bra film att hyra. Vi hyrde 1 film, Soraya'm, men vi kollade även på andra filmer, som Taken som de andra två inte hade sett men som jag tycker är helt jäkla underbart bra, men även den är ganska hemsk tycker jag. Det var helt omedvetet från oss alla att det blev två såna här filmer som var obehagliga att kolla på. Men sedan tyckte vi att vi skulle kolla på någon som inte varobehaglig så det blev den 5:e filmen utav Harry Potter. Men det blev inte så mkt tittade för vi var så sömniga så vi stängde av och pratade lite innan vi somnade.
Så ni för ca en halv timme sedan åkte dem båda hem.
Men kan iaf säga att dagarna har varit sjukt roliga och underbara. Det är alltid roligt att umgås med er.<3


Var väldigt otäck att kolla på, men verkligen ett mästerverk. Bra att dem har gjort en film om detta!



Efter den sorgsna filmen som var baserad av en sann historia valde vi att kolla på Taken som är en utav mina favoritfilmer. Har sett den hur många gånger som helst, och tycker den är hur bra som helst även om den är hemsk att kolla på. En sak att jag tycker om filmen är att jag tycker att Liam Neeson är en helt underbar skådespelare.


Har ni sett filmerna och vad tyckte ni om filmerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0