10 augusti

Jag bara läser och läser igenom dagarna. Är i den 4:e oken av den underbara seriern House of Noght och har bara typ halv boken kvar att läsa. Det är SÅÅ bra! Längtar till Oktober för då kommer den 5:e boken ut. Kan köpa den som belöning när jag klarar mitt körkort :D


Har även nu i förmiddags beställt mitt första paket som konsulent själv till Oriflame. Har inte en aning varför men jag är lite nervös över mitt packet. Det är väl för att jag känner mig lite större nu när jag är konsulent än om jag bara hade varit kund. Får hoppas att jag är lika nöjd när packetet kommer som jag har varit när jag har bestämt ifrån en kompis som rekryterade mig som konsulent :)



Oriflame är ett Cosmetics företag varav produkterna är bla av naturliga ingredienser och extrakt och inte är testade på djur.Källa:Oriflame


Imorn ska man till stan för att göra några ärenden och även gå med hunden en tur så att hon får lite nya rundor att gå på. Sedan efter lunch någon gång så kommer två utav mina närmaste kompisar till mig för vi ska bla ha filmkväll :D Länge sedan man träffade dem, så man har saknat dem väldigt mkt!


Iaf ska fortsätta läsa mn underbara bok<3
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0