7 September

Har varit väldigt duktig idag tycker jag, har hunnit med en hel del.

Började med att väckarklockan ringde kl. 6.55, gick ut med hunden i ca 40min eller nått sånt. Ge hunden mat och käka själv. Klä på mig, packa lite saker till skolan. Böcker och till idrotten. Tyckte jag var rätt aktiv på svenskan, var extremt aktiv på idrotten(denna inne i Ö.a)Känner det verkligen i låren/ baken nu.
Sedan blev det rast och lunch. Rätt lång sådan. Sedan var det matte(inne i Ö.a) och då var jag aktiv där också. Sedan hem, en rätt lång vila och stugmöte. Sedan blev det att man cyklade med sin träningsvärk till Power Yogan. Var där i 1h och 15 min, sedan cykla hem igen. Käka (lät inka vara med i köket när man åt), duscha, ge inka mat och gå kvällsrunda med henne. Fick även mina ögonbryn blockade av lilla söta sara :D tack :)

Så såg min dag ut. Ska även snart gå och lägga mig. Har sovmorgon imorn, börjar 10.55. Ska gå upp runt 9 då jag och min "buddy" tänkte gå lite längre och ha någon form av träning också.

Tänkte nu säga God Natt och försök nu att sova gått alla där ute i världen som ska sova eller ni som redan gör det.

Ha de
Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0