6 September

Ber först om ursäkt, speciellt till mig som inte skriver av mig utan håller alla mina känslor inom mig så man nästan sprängs,(tvekar lite då och då att prata ut med mina två närmaste. men det känns som jag är lite små sur på dem, och minsta lilla de säger så blir min hjärna som en jäkla bomb. Försöker hitta minsta lilla sak om dem som gör att jag blir ännu surare. vilket jag inte vill för det gör inte livet lättare. Men så känns det också som jag inte e sur på dem utan att jag kanske fryser eller trött så blir jag grinig så går det ut över dem vilket egentligen inte är meningen. Jag försöker verkligen kontrollera mina känslor vilket tog slut för typ 2 veckor sedan. Försöker få kontroll över mina känslor så att jag kan får det roligare. Kan nog blir rätt lätt med det när jag har två helt underbara människor till kompisar)men även till er läsare.

Det har även hänt en del nu i veckan.

Måndag:
Började på power yoga med en jäkla träningvärk från idrotten innan på dagen. Det blev jobbigt som fasen att göra vissa övningar, men jag försökte göra mitt bästa :)

Tisdag:

-

Onsdag:
Hade föreläsning om massage, vrf det var bra och när man kunde göra det men även också när man inte skulle göra det. Verkligen intressant, men vissa moment var lite svåra tyckte jag.

Torsdag:
-

Fredag:
Stanna kvar på internatet.

Lördag:
Levamässa i Örkelljunga och öppet hus på skolan. Var med och visade upp en liten övning på vad man kunde göra som hjärngymping med två hundar.
Det blev även att man tränade lite agility med inka några timmar efteråt. Hon var väldigt duktigt. Tränade säcken och däcket som nya moment. Vill ju börja träna agility på riktigt nu. Verkar som Inka tycker det är skit kul, speciellt tunnlarna om de nu inte ligger som en sväng för då e det lite läskigt.

Söndag:
Alltså idag. Har inte hänt något speciellt. Lagade och käkade tacos med Ronja,Sara och Kalle. Har även städat rummet, då jag blev riktigt sjuk och tyckte det var kul att städa. xD Även packat ihop lite inför skolan imorn då det blir en ny vecka och mer plugg.I veckan blir det bla Power Yoga, Agility föreläsning och hundutställning på Sofiero. :D

Ska fortsätta att räkna matte. Iaf försöka,de e ju matte B...

ha en bra kväll
ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0