20 September

Det var ett tagen sedan jag skrev. Har haft mkt i skolan nu när det har gått några veckor, snart prov och omprov.



De senaste dagarna har jag känt mig lite nere, även om jag har varit hur glad och pigg som helst har jag bara velat gråta,gråta och gråta.Tror lite att det beror på att jag är förkyld och hostar.Tar även tabletter motförkyldningen så  tar det ju rätt mkt på krafterna.Men har kunnat kontrollerat det så jag får se hur nästa vecka om jag nu hade tänkt brista.
Berättade det för mamma i torsdags när hon hämtade mig(var hemma från skolan i fredag för jag har inte mått så bra i veckan och jag ville vila upp mig och kanske försöka komma ikapp i något ämne också) att jag har börjat känna av att jag kunde börja gråta när som helst i veckan. (Vi hade faktiskt rätt intressant och trevligt samtal om det).Jag får hålla koll på mig och se till att bli frisk och må bra med hela mig själv och omgivningen.
Jag har haft en sån här period för något år sedan, då kunde jag bara börja gråta för ingenting och det vill jag verkligen inte va med om igen. Var väldigt jobbigt att inte veta vad man grät för.


Nu,bytar ämne. Har försökt komma ikapp i några ämnen i helgen. Har bara någon sida/uppgift kvar i något ämne. Men annars har jag inte gjort så mkt. Ska upp till internatet idag.Ser fram emot det lite, ska prata med 2 kompisar hur vi ska göra och sånt när vi ska till stockholm i december.Och på tal om vår huvudstad ska jag dit en gång innan december.troligen på höstlovet med mamma och 3 hundar. Troligen och hoppas att det blir så :D Jag gillar stockholm, hade velat flytta dit om jag inte hade haft pappa,släkt och vänner här i skåne.

iaf,måste packa klart. pappa kommer snart, då ska vi gå ut med hundarna och sedan köra iväg till internatet så att jag blir klart med städningen från förra veckan och sånt.

ha de
ciao

foto: Erika Rolfsson
Min vackra collie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0