6 Oktober

Idag är man ledig från skolan. Visst, vi brukar vara rätt lediga på tisdagar nu för tiden då vi bara har en lektion på ca 50 min på hela dagen. Men igår hade vi föreläsning i det ämne som vi har idag så läraren sa att vi kunde skippa denna lektion. Vilket var väldigt härligt faktiskt :D Hade ingen power yoga igår pga sjuk "ledare" så var inte så trött så kunde vara uppe lite längre än vanligt :)

Så idag har man lagt spår till vovven min som ska tas om någon timme eller två. Har även städat rummet lite halvt, inte lönt att städa helt och hållet för det kommer se ut som ett bombnedslag ikväll igen. Ska även försöka plugga lite, har en engelsk uppgift som man helst ska börja på så snart som möjligt. Den ska vara inlämnad om en månad typ och minst 2 sidor lång eller vad det nu var.


Jag har glömt skriva om jag vad tyckte om Nursie Jackie som gick i lördags. Jag måste ge serien någon chans till. Jag tyckte att det första avsnittet var rörig. Fattade inte så mkt av serien men det kommer jag nog göra om jag ser några fler avsnitt. Men jag längtade bara till Dr. Fitch Cooper(Peter Facinelli) skulle komma i bild, han är ju faktiskt väldigt snygg för att vara 30+(rättare sagt 36 år). Än så länge tycker jag inte han har en så stor roll i serien, men man får hoppas man får se honom mer i serien. Så som sagt ska se några fler avsnitt av serien för att kunna säga mer om den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0