30 Oktober

Det blev inga vantar i stockholm.Var ju där i början av veckan för att lära och göra mig ett par vantar av hundpäls, men det blev inga för vi behövde ull och mormor hittade inte sina kardor och kom hem iförgår med tre hundar och jätte mkt packning som bla innehöll en hel del pepparkakor.
Men resan upp och ner gick väldigt bra, hundarna var väldigt duktiga, 2 utan dem låg mer eller mindre hela tiden och nästan sov. De gnällde aldrig, de var helt enkelt duktiga. De var även väldigt duktiga inomhus, de sköte sig bra, tiggde inte. Och de tyckte det var väldigt roligt att vi kom ner till deras höjd när vi skulle sova, då kunde de sova så nära oss som möjligt. Mamma berättade att hon hade vaknat, låg hon som ett S med en hund vid huvudet, en vid bröstet och en vid fötterna, lätt så gulligt tyckte jag.
Jag handlade inte speciellt mkt, ska ju till stockholm igen i december och då kan jag handla mkt mer :D Och det längtar jag verkligen till för två av mina närmaste kompisar ska följa med. Vi kommer åka tåg i ca 3 timmar upp, få gratis kost & logi, shoppa, gå på hundutställning, ha trevligt och sedan åka hem med tåg som även här tar 3 timmar.


Annars har det inte hänt så mkt, igår tog jag det lugnt, packade upp lite packning från stockholm och packade ner de saker som ska med till internatet.Har även försökt plugga lite och försökt göra klart lite arbeten som ska lämnas in snart.
Har sagt till mig själv att nu ikväll om jag gör 1-2 läxor till så ska jag mysa med mig själv och kolla film.


Ser ni hur mkt plats min hund tar?Haha

Så har låg min hund under större delen av resorna. Inka ligger ner(inte i bild) och maya fick inte så mkt plats då min hund bred ut sig jätte mkt.



Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

cute blog!

Btw: Skriv gärna vad du tycker i mitt senaste inlägg, vore intressant! (;

2009-11-01 @ 14:34:57
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: carro

Hejsan! =)



Du var med och tyckte till i debatten "när blev fest synonymt med liv?". Jag har väldigt spännande nyhetet att berätta till dig och alla andra som deltog! Inom de närmsta dagarna kommer Ni få reda på precis vad det rör sig om men jag kan redan nu avslöja att debatten blev mycket större än vad jag förväntade mig från början och detta är enbart tack vare Er fina läsare. Jag vill inte avslöja allt för mycket men jag kan säga såhär: Inom en snar framtid kommer inlägget jag skrev - och den fantastiska responsen jag fick av er, att uppmärksammas i media.



Att vi verkligen kan påverka mer än vad vi tror är något jag lärt mig av detta. Ensam är stark - men tillsammans är vi tusen gånger starkare!

2009-11-02 @ 22:48:52
URL: http://rosetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0