3 Oktober

Det var väldigt länge sedan jag skrev men har varit upptagen med skolan och andra saker. Slutar runt halv 4 nästan varje dag, har yoga & körkortsteori 1 gång i veckan, måste rasta hunden,träna henne, ge henne mat, laga mat till mig själv så när jag är klar att sätta mig vid datorn är klockan kanske runt 6-7 eller nått sånt och denna veckann hade jag 2 prov och ett skriftligt förhör och inget utav dem var jag speciellt säker på så då blev det ju att jag var tvungen att plugga till de. Men sen ska man ut igen på kvällstur med hunden så det blir inte så mkt tid över till annat kanske 2-3,kanske mer. Men jag glömmer även bort bloggen eftersom det finns så mkt annat att göra.

Men idag ska man inte göra så där jätte mkt.Blir väl att man pluggar några vändor anatomi också. Har äntligen fått boken som vi beställde förra veckan.Blir nog att man kollar på film,ska även försöka träna inka(tar det när jag mår bättre) men sedan får vi se.Skulle egentligen också läsa till körkortsteorin men jag har glömt böckerna på internatet så får upp tidigt och läsa.


Är bara tvungen att visa min underbara hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0