24 Oktober

Det var verkligen länge sedan jag skrev. Men jag har haft annat att göra så jag har verkligen inte tänkt på bloggen. Men har sedan jag skrev sist haft prov och förhör och de har gått väldigt bra. Det går även framåt i träningen med inka, tränat väldigt mkt agility vilket har gått väldigt bra.Har några hinder som jag ska lära in lite bättre till inka och sedan kan man nästan börja träna med hela banor och eventuellt börja tävla till våren/sommaren. :D En annan ska är att jag behöver träna mer på min visningsteknik. Det finns en del i agility som man måste vara duktig på att visa vägen för hunden för att kunna klara den och jag har märkt med inka att jag antingen inte visar för bra eller att jag visar åt ett annat håll och då springer ju hon ditåt istället för de håll som jag vill att hon ska springa.
Igår blev det att 2:or och 3:or gick i Ängelholm - min Hemstad med hundarna. Väldigt skönt var det att gå i hemstaden för då behövde man inte försöka ta sig hem med buss eller tåg utan det var bara att gå hem vilket var extremt skönt. Men kunde tyvärr inte ta hem packningen och annat nu när jag ska lov för jag har min dator kvar och annat grejs och det känns som man är helt rastlös för jag tog med det jag tyckte var bäst med mig till stockholm som jag ska till imorn :D Det ska bli så jäkla kul att komma till stockholm igen, senast jag var där var förra året då jag hämtade hem inka :) Och jag ska dit med henne igen, eller rättare sagt jag ska dit med mamma och hundarna, Inka,Inka ( har ju som jag har sagt förrut 2 som heter inka) och Maya. Ni undrar säkert vad jag ska göra där,och det kan jag ska att mormor ska lära mig hur man gör innan man gör garn till stickning och sånt. jag ska ju göra vantar av hennes och andras päls. Ska verkligen försöka skriva varje dag om hur det går och vad jag gör och andra saker :)


Måste även säga att vi har fått igång min gamla dator, har ju haft en del problem med den att den inte vill ladda och så men nu har vi fått låna min brors chefs datorsladd och testat med den och det fungerar :) så nu vet vi vad problemet är iaf, vilket är skönt att höra får då kan jag ta mina grejor som ligger på datorn och sedan kan mamma få den. :)

ha de
pusshej







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0