27 November

Slutade tidigare än vanligt idag. Visst inte om det för ens jag kom in i skolhuset efter att jag hade lämnat hunden i stallet. Trodde först att det skulle vara en vanlig dag med lite plugg, träning med hund och så som det brukar vara på fredagar då vi har hund. Men fick då reda på av Rebecca att vi inte skulle ha Charlotte idag för vi skulle ha något om alkohol. Det höll på i ca 1 timme och sedan fick vi städa i stallet och sluta. Vi behövde inte ha någon lektion med C idag vilket var väldigt skönt faktiskt. Så det blev att man packade ihop sina saker i skolhuset, skrev upp sig att städa allmäna utrymmen, städa sin hund bur,packa ihop sina saker till helgen då man skulle hem och sedan bli skjutsad till station för att sedan ta bussen när den kom. Slutade runt 11 och kom hem runt 2.Hatar verkligen att åka buss. Lite är det nog för att jag har åkt varje dag i låg- och mellanstadiet, har en hund som inte tycker om det och verkar bli lite stressad utav det, plus att jag själv inte gillar det för att jag är rädd att jag ska gå av på fel plats eller nått sånt. Brukar intala mig såna saker till mig själv vilket är väldigt dåligt för jag bli ju bara mer osäker på saker. Får tusan lära mig att inte göra mig själv osäker, har levt i 17år och har fortfarande inte lärt mig det.

Kollade även på Twilight, ska på bio imorn med en av mina bröder för att kolla på den 2:a filmen. Ska bli skoj, för jag har verkligen längtat till den film. Älskar böckerna, det är verkligen en bokserie man kan älska! Och det är ungefär ett halvår kvar till det 3:e filmen i serien kommer och jag har verkligen enorma förväntningar på den filmen så jag hoppas verkligen att den ska vara lika bra som det senaste två filmerna om inte bättre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0