Internet tillbaka :D

Gissa om man är glad?! :D
I 4 veckor har internet i den stuga som jag bor på internatet varit ur funktion. Det har varit inbrott i stugan för ca 4 veckor sedan och de snodde bla raoutern(stavning?) så vi har inte haft något internet på en evighet. Vi har klagat och klagat, skrivit mail till skolan och bett om att få tillbaka internet men det har inte fungerat så i måndags så pratade vi med vår matte lärare och hon skrev det och lite andra saker och senare samma dag hade vi en ung kille som skulle fixa det men tyvärr så hade vi inte sladden mellan kontakten och raoutern (stavning?) så vi fick vänta en dag till sen var det fixat. Gissa om det var fullt i köket med en massa datorer med människor vid skärmen!

Annars har det inte hänt så där jätte mkt sedan jag skrev sist. Har blivit något bättre i mitt psyske sedan senast. Har även pluggat en massa, haft en massa prov - matte (var 2 poäng ifrån MVG det är matte B så känner mig duktig), anatomi(fick G- VG där, vet inte riktigt vad jag fick där för läraren pratade så mkt om en massa betyg i ämnet så jag blev förvirrad. Tror hon menade att jag kunde få VG i hela kursen för den är uppdelad i två delar - anatomi & raskunskap. Så om jag får bra betyg i raskunskapen så tror jag att jag kan VG om inte mer i denna kurs vilket kommer göra mig väldigt glad :D Men jag blev iaf godkänd på detta prov :D Vilket är bra, för jag trodde verkligen att jag skulle få IG igen och då skulle jag ha grävt min egna grav,lagt mig i den och sedan tagit över jord - alldeles själv för jag är så trött på att få IG).
Har även badat på idrotten för första gången på gymnasiet, simmade 26 längder på 20 minuter vilket är bra, helt okej faktiskt :) Nästa gång ska vi ha livräddning vilket inte är min starkaste sida för det var verkligen länge sedan jag gjorde något med livräddning att göra. Minns faktiskt inte när jag gjorde det senast.

Oj, detta blev rätt långt inlägg på väldigt länge. Skriver nog mer senare ikväll för nu ska jag snart kolla på Mammas Pojkar som går på TV4.

Ha de så länge
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0