Söndag

Hann inte skriva något i bloggen igår. Hade en hyfsad upptagen lördag med väckning av mamma runt 9, käka frukost, klä på sig för att sedan åka till familia & City Gross. Anders skulle kolla sin syn för han har klagat väldigt mkt att han har haft ont i huvudet, så nu är han översynt med brytningsfel. Ungefär som mamma och min andre bror vill säga. Det blev även en vända inom City Gross för att handla lite, både till internatet för mig och lite lite de här hemma.
Men det blev inte så mkt shoppande, för hade inte så mkt pengar för sparar allt nu till Stockholm som är om två veckor så det blev en väldigt snabb vända igenom butikerna för att jag inte skulle få begäret att vilja ha något så mkt att jag var tvungen att slösa pengarn utan det får vänta tills jag kommer till stockholm för då ska det bli mkt shoppande får vi hoppas iallafall :D Men det blev att jag fick mig lugg klippt. Klippte den helt rak innan skolan började men så tyckte jag inte att det passade mig speciellt bra så jag "flyttade" tillbaka luggen år sidan ooch fortsatte ha snelugg vilket jag tycker att jag passar i bäst. Tyckte det blev bra, var lite nervös faktiskt för jag hade aldrig varit där förrut. Visst inte riktigt om det skulle bli bra eller dåligt men blev överraskad över att jag kunde gå till någon annan än den som jag brukar gå till :)

När vi kom hem ifrån var det att gå ut med hundarna och äta lite. Jag och Anders(min ena bror) skulle gå på bio och kolla på New Moon. Den började rätt tidigt så det var bara att inte börja på något stort när man var hemma.
Filmen var väldigt bra tyckte jag, väldigt många fina magar måste jag säga :P Men jag tycker att boken är bättre än filmen, som för det mesta brukar vara men filmen var väldigt bra :D



Som sagt det fanns många fina magar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0