Bio 2010 kommer vara kanon!

Wow! Kollade precis runt på Moviezine om vilka filmer som kommer nästa år och det kommer verkligen vara ett bra bio år 2010. Lyssna bara till detta;

  • Planet 51( 15 Januari, Animerat,Komedi)
  • Det regnar köttbullar (22 Januari, Animerat, Familjefilm)
  • Alice i Underlandet(5 Mars, Fantasy, Äventyr)
  • Sex and the City 2 (28 Maj)
  • Eclipse (30 Juni, Fantasy, Romantik)
  • Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 (19 November, Fantasy)
  • Berättelsen Om Narnia: Kung Caspian och Skeppet Gryningen (10 December,Fantasy, Äventyr)

Detta är bara några av de filmer som kommer komma nästa år. Dessa är nårga av de filmer som jag vill se.Så kommer att behöva spara en massa pengar till en massa biobesök nästa år, för det kommer bli dyrt. Men kommer ha några pengar till nyår känns det som för om 2 veckor åker jag till Stockholm med Sara & Ronja och kommer göra huvudstaden lite osäker :P Nej men jag kommer att göra av med lite pengar på shopping av kläder och andra saker till mig och lite saker till hunden som ett nytt koppel och halsband på hundutställningen som är 12-13 December. Det ska verkligen bli så roligt att åka dit. Sluta bryr sig om vad som händer hemma och i skåne och bara leva livet där uppe i huvudstaden. :D

Men vilken/a filmer ser ni fram emot/inte fram emot att se nästa år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0