8 Maj

Dagen tillbingrade man hemma i Ängelholm. Har varit förkyld,haft ont i halsen och nån dag feber så tyckte att det var skönare att vara hemma. I Ö.a hade jag bara velat vara med min vänner,så då hade jag inte vilat över huvudtaget.Tror jag iaf.
Det är iaf skönt att vara hemma, behöver inte ställa något alarm för att gå ut tidigt på morgonen. Även om det hade varit skönt så får man ha nån liten lyx. Ska även försöka få krafter till att träna med Inka. Har liksom ett freestyle prov på torsdag där vi ska sätta i hop ett program med 3 olika moment och jag har två klara med inte det tredje.Och behöver även bestämma hur programmet ska se ut.
Ska fortsätta hosta,snorra och annat. ska även snart sova tror jag.

ha de
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0