30 Maj

Idag blev det att man fick stiga upp tidigt. Skulle till väla med pappa och kolla på avslutningsklänning. Det gick väl bra, fick lite kläder och andra saker, men inte min klänning. Hade tänkt köpa den på Måndag då jag är ledig och kan visa mamma den. På måndag ska man till tandläkaren för att göra avtryck på tänderna så min tandställning ska passa.Då är det ett steg närmre tandställningen och jag är lite rädd och oehört nervös. Har aldrig haft nån tandställning.

Iaf till kvällen blev det att vi åkte till farmor. Hon hade bjudit oss på mat för att fira mors dag. Det är nått vi gör i vår släkt vilket är väldigt trevligt. Vi fick nypotatis och lax. Var gott speciellt potatisen, älskar verkligen potatis :)
Det blev även att man fotade lite. Fotade en massa egobilder :P men vet inte riktigt om det blev bra, har inte riktigt kollat på dem. Hade tänkt göra det imorn.

Men hade tänkt gå och lägga mig nu, det är väldigt sent och jag ska uppp tidigt imorn också

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0