28 Maj

GUD, jag blir snart galen! Är rätt avunsjuk på en kompis som har skaffat sig en pojkvän för inte så länge sen. JAG VILL OCKSÅ HITTA NÅGON!Att hitta någon som kommer att tycka om mig som jag är kommer blir svårt tror jag, eftersom jag har dissat de som har kommit och pratat med mig på feser och liknade, plus att jag själv inte har så bra sjävförtroende eller självkänsla eller vad det är så kommer det inte bli så lätt. Men mina kompisar försker nu hitta någon kille till mig men jag vet inte riktigt vad jag är ute efter.jag vill iaf inte ha en bonde - INTE för att det är fel på dem men jag har varit en "bonatös" och nu så klarar jag inte av den stickande lukten.

Annars har dagen varit bra. Mina glada dagar börja komma tillbaka vilket jag är väldigt glad för. Pallar inte var deppig längre. Iaf så hade vi vår sista hundlektion innan provet som då  är på tisdag. Jag undrar hur det kommer att gå för mig, fick IG på de två förra så jag är lite skeptiskt på detta provet. Men vi gick bla hundpromenad då vi skulle läsa i boken "Självkänsla nu" av Mia Törnblom. Vi lär hundarna att slappna av och veta att när vi gör vissa saker så ska dem kunna slappna av. Det gick väl sådär till en början för oss men till slutet så kunde hon slappna av lite :) 
Men Tycker att hon har varit duktig för det mesta av dagen iaf, bla har hon inte skällt lika mkt än vanligt och har kunnat klippa några klor på henne också :) Har klippt några gånger så det har börjat blöda så och har fått ta hjälp av några vänner till att börja med men nu klarar jag mig själv. Hon tycker fortfarande det är obehagligt vilket jag kan förstå. Jag skulle också tycka det om det gjorde ont nästan varje gång man klipper mina. Men det börjar att fungera. :) 


Ha de
pusshej



Kommentarer
Postat av: sara

DU kommer snart hitta ngn!!! Ngn som förstår hur underbar och rolig person du är!! Hittar inte du så hittar ja till dig;)

2009-05-29 @ 20:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0