17 Maj

17 Maj betyder Norges Nationaldag men även söndag. Och söndag för min del betyder Örkelljunga. Så nu är man på internatet och tråkar.Gör lite arbeten och andra skola saker som jag kanske ligger efter i eftersom jag bara har legat i sängen i en hel vecka.Har iaf två arbeten helt klara, en till datan som SKA redovisas imorn - så var beredda klassen, här kommer jag :D och den andra är en svenska uppgift där vi ska refera tex en bok. Då har jag så klar refererat den första boken i twilight serien, "om jag kunde drömma". Tyckte arbetet där blev perfekt så jag är väldigt nöjd. :D 

Jag känner att det blir väldigt mkt i skolan dessa 4 sista veckor.Men jag måste säga 4 VECKOR KVAR! Herrgud Har snart gått ut första året på gymnasiet. När jag åkte hit sa mamma att till julen i 2:an så har man gått halva tiden på gymnasiet. Liksom kan ingen stoppa tiden? Det går ju så jäkla snabbt att man knappt hinner med. 
Men jag kommer ha väldigt mkt att göra,tror jag, både träna mig själv och hunden. 

Iaf måste försöka dra ner på saker nu innan jag ska gå och lägga mig. Tror jag måste somna tidigt, är helt slut i kroppen. Troligen pga alla tabletter jag har stoppat i mig och hur jag har mått den senaste veckan.

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0