11 Maj

Har nu varit hemma två dagar från skolan. Och det kommer bli tre. Ska vara hemma även i morgon för att jag fortfarande är något utmattad pga förkyldningen och hostandet. Det bidrar även att jag får ont i huvudet så jag ligger väldigt mkt i sängen och inte gör så speciellt mkt. Vilar bara, sover och går några promenader med hundana.Men antingen så kommer jag till Ö.a imorn kväll eller på onsdag då vi har studiedag. Då får vi se om jag har nån ork att träna Inka.Kan nog klicker träna lite med henne.Har ju freestyle prov på torsdag så får gå igenom mina moment igen då.

Iaf ska gå på toa,sen ut med hundana för att sedan gå och lägga mig.
ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0