Hemma

Är äntligen hemma i sköna Ängelholm. Men såklart saknar man redan kompisarna i Örkelljunga. Som tur är träffar man dem på söndag/Måndag, och troligen är man på bättre humör. Tyckte att jag betede mig konstigt och lite taskigt mot visa denna vecka. Kan skylla lite på att jag hade PMS och att en person som jag trodde var väldigt nära slutade förra fredagen.Och hon sa det över msn till en av mina vänner. Tyckte det var lite dålig stil att göra det så var lite små sur över det i veckan. Det är lite av de två sakerna, men jag skulle ha kunnat kontrollera det bättre men jag märkte det hela tiden långt efter att jag kanske gjorde fel på just den saken.
Så, Sorry alla som jag gjorde nått dumt mot denna veckan. Ska göra mitt bästa hädan efter och inte göra samma sak!

och förresten gör gärna ett besök på en väns blogg, hon är en nybörjare när det gäller att blogga så var snälla mot henne... även mot andra också :D iaf här är den, aassaa.blogg.se

ha de
pusshej


Kommentarer
Postat av: johanna

Tack för att du skrev min blogg.

håller med att det var dåligt stil av henne.



Saknar du med

2009-03-14 @ 11:36:42
URL: http://aassaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0