270309

Väldigt skönt att det är fredag idag. Kom hem från Ö.a för kanske ca en halv timme sedan. Blev hämtad runt 3. Skulle till ett ställe i örkelljunga och handla men där fanns inte så speciellt mkt. Men det blev iaf en djuraffär när man kom till Ängelholm och köpte några saker till Inka.

Har inte så mkt att skriva denna gång. Det har inte hänt speciellt mkt denna veckan. Kanske bara att Inka har varit duktig på hundlektionerna. Denna vecka har vi haft jätte mkt träning. Lydnad, freestyle mm.

Kan även säga att jag och pappa ska firas imorn hos farmor. Eftersom jag,mamma och bröder bort i en 3:a och har 3 hundar så har vi inte så speciellt mkt plats till ca 20 pers så det får bli hos henne istället. Men det gör ju inget eftersom jag får denna gång ha med min hund så jag kan träna lite. Båda social träning och annat. Ska bli stört kul :D
Iaf...

Ha de
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0