160309

2 dagar kvar till min födelsedag :D 

Då var det tillbaka i skolbänken igen då. Började inte förrens 9.25 så det blev lite extra sovmorgon idag. Tyckte inte jag var så speciellt pigg, kollade liksom på Beck- det tysta skriket igår och det slutar ju inte så speciellt tidigt heller. Men jag valde att kolla på det så jag får ju skylla mig själv.

Iaf, idag har man haft matteprov. Det gick väl sådär. Fanns två uppgifter som gjorde att jag fick hjärnsläpp, kom inte ihåg hur man skulle göra. Men jajja hoppas bara att man får bra betyg :D Den andra och sista lektionen idag var data. Vi håller nu på med enskilda arbeten i power point och jag har rallylydnad. Ni vet avancerad vardagslydnad med blanding mellan agility,lydnad och freestyle.  Är verkligen intresserad av det, men problemet är att jag inte vet vad jag ska ha för stödord på power pointen. Aar alltid haft problem med det. Men det löser sig säker.

Efter skolan blev det att man följde med vänner att handla lite mat, sedan hem och käka för att sedan gå en långrunda med hunden. Har även borstat igenom inka ordentligt för imorn ska hon nog badas av mig och tre vänner. Ska bli skoj för jag har aldrig badat en hund förrutom. Mamma har alltid sköt det. Ska fortsätta lite senare ikväll men håller fortfarande på att smälta kvällsmaten som jag åt för nån timme sen eller nått.

Måste sluta skriva, har arbeten att göra. Som tex ett svenska arbete, ska vara inne i övermoron så det gäller att jag gör det bra :D

ha de
pusshej

Snygge Paul Walker.

Kommentarer
Postat av: johanna

Du e min vän oxå.

utan dig e inte livet detsamma<3

2009-03-16 @ 21:20:22
URL: http://aassaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0