13 Mars

Har inte skrivit något här på över 2 veckor. Tyckte jag var så duktig på lovet att jag skulle ha fortfatt skriva. Med det har det inte blivit, tråkigt nog :( ska för försöka fixa så att bloggen blir lite mer personlig men jag har inte tillräckligt med kunskap till att göra det rikigt än.

Iaf så har vi på hundlektionerna börjat etologi. Det är rätt svårt men hur intressant som helst :D Även haft prov i engelska som gick bra.. hoppas jag iaf.  Kan även berätta att en av mina närmaste vänner på denna skola har slutat. Synd, kommer sakna henne  men vad kan man göra ?

Iaf, stannade i sängen imorse. Kände mig fortfarnade inte riktigt kry.  Hade ont i magen, var lite yr... kände mig helt enkelt svag. Men nu känner jag mig iaf lite bätte,inte piggare utan har inte lika ont längre. Vilket är väldigt skönt :D

Iaf ska fortsätta med att kolla på Narnia: Prins Caspian i väntan på att åka hem.

ha de
pusshej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0