Att såna saker kan få en att må dåligt direkt.

Har tyckt att jag har mått hur bra som helst de senaste veckorna. Nu för tillfället tycker jag att jag är deppig, tror att det är för att jag har lydnadklass 1 uppvisning imorn och prov på torsdag(ett som jag inte klarade första gången). Tror det är det iaf, känns nästan som det. 
Tycker synd att såna saker måste sätta ner mitt humör ordentliget.I don't like it!
Men vad kan man göra,man vill ju inte precis ha IG i ämnet.
Men efter att det är det den skrämmande skolavslutningen. Känns nästan som det var förra veckan jag började på skolan. 
De första 3 veckorna på lovet ska man jobba, andra jobb dagen ska man få lös tandställning - vilket jag inte ser fram emot och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir väl att man sola,gå på stan sånt. Visst ja ska va med kompisar från skolan också. Även träna Inka. Måste både cykla, åka inlines med henne och även träna annat. Hade velat börja på typ en lydnad och en agility kurs för att kunna få hjälp under lovet så jag kommer nånstans men har inte hittat några såna kurser.

Men sitter nu i min ensamhet ute i köket och försöker plugga. Eller pluggade, har tagit en liten paus - det är ju viktigt med pauser, hundar som människor ;) Skulle egentligen kollat på film ikväll men tyckte det var viktigare att plugga så jag klarar kursen. Hade sett filmen redan så det gjorde inte så mkt att jag valde att plugga istället.

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0