Dagen började dåligt men slutade bra :D

Dagen började med att jag kände mig jäkligt deppig och nervös. Ville verkligen inte till skolan, men ville så gärna kolla klart på filmen som vi kollar på engelskan. Och så fick jag också gå på hundlektionen. 
På hundlektion fick vi reda på resultaten av våra levande människa prov och jag fick VG, fatta att jag är glad! :D
Och sen efter lunch blev det lydnadklass 1 uppvisning och då var jag verkligen nervös. Skakade och var nästan nära att gråta. Kalla mig mes om ni vill men jag hatar verkligen att ha folks ögon kollande på mig.Och jag har tyckt att jag inte är riktigt nöjd med lydnadsträningen men det gick hur bra som helst. Var jätte stolt  - både över mig själv och inka. :D

Resultat av lydnadsklass 1;(max 10 poäng)

Platsliggande i grupp: (2min)  10

Tandvisning:  10

Linförighet:    7

Läggande under fritt följ:  6

Inkallning under fritt följ:  9

Ställande under fritt följ:   5

Apport:  3

Hopp över hinder:   8

Helhetsintryck:   9

Summa: 150, 

vilket gör att jag slutar på en 3:e plats. Är väldigt nöjd, vissa saker trodde jag inte hon skulle göra.

Ikväll blev det att man färgade sitt hår igen, tyckte det behövdes inför skolavslutningen. Vill ju vara fin :D Hade velat ha en inbakad fläta i luggen, fast jag vet om nån kan göra sån. Hade tyckt det skulle passa mina avslutningskläder. Eller bara helt enkelt vågit hår. Får se vad jag gör.

Ha de
pusshej

Kan inte den bästa man kunde välja men det fanns ingen bild där jag ser nog vettig ut :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0