8 Juni

Bara 4 dagar kvar tills man slutar skolan. Är både glad och ledsen att det ska bli sommarlov. Glad för att man får ledig från skolan medans jag är ledsen för jag kommer sakna mina kompisar som fan. Jag måste jobba plus att jag ska få tandställlning redan andra dagen på sommarlovet, men som tur är har jag sommarlovet att vänja mig vid och lära mig att ha tandställning vilket är bra. 

Idag hade man sovmorgon,börjar inte förrän kl.11 och det var riktigt skönt. :D  Men vaknade kl.7 imorse och trodde att klockan var 8.45 då man skulle gå upp för att hinna göra alla sakerna innan skolan. Fick cykla in eftersom transporten in är inte precis den bästa. Fick göra prov idag, vilket kändes bra. Tyckte att jag kunde det. :) Idag blir det bla träning med inka,plugga etologi till provet vi har senare i veckan, gå långpromenad och kanske färga håret om man får tid till det.

ha de
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0