28 Juni

Har nu haft sommarlov i ca två veckor. Eller rättare sagt, har nu jobbat i två veckor. Jobbar en vecka till SEN börjar mitt sommarlov. Det ska bli så skönt med ledighet - vila ut, va med kompisar, träna hunden... ja allt möjligt.
Iaf för mina pengar som jag får sen ska jag bla köpa lite kläder, saker till inka och en ny dator. Min gamla dator vill inte fungera när man laddar den och jag frågade en försäljare för datorer och han sa att det skulle kunna kosta lika mkt att laga det som att köpa en ny dator så jag tyckte det var bättre att köpa en ny för den gamla kommer gå sönder igen. Visst det kommer den nya också nån gång i livet men ja, jag hoppas att ni förstår vad jag menar.

Imorn blir det den sista måndagen jag jobbar på nuvarande sommarjobbet. Skönt :D Längtar verkligen till Fredag eftermiddag för då blir jag fri :D Det är bara resten av lönen och semesterersättningen som jag får senare. På torsdag får jag lön för 14 dagar och om jag har räknat rätt så kommer jag få väldigt mkt pengar för att vara jag. :D
Nä. nu måste jag fortsätta packa ihop till imorn då man ska jobba - igen!

ha de
pusshej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det är lite läskigt... men det blir nog bra:) jag det får vi göra!!

2009-07-12 @ 00:08:48
URL: http://americhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0