1 Juni

1 Juni? Kan det gå snbbare eller vad kan det? Herregud vad det har gått snabbt, har snart gått klart mitt första år på gymnasiet och kan säga att det är det bästa valet jag någonsin gjort. Inka ligger ju då också på samma plats :) Men det är;

- 2/6 Prov i Levande människa
- 3/6 -
- 4/6 Lydnadsklass 1 uppvisning
- 5/6 Stanna på Internatet och har myskväll med mina älskade flickor :D Även fixa till Inka så hon är fin till utställningen :)
- 6/6 Hundutställning i Bosjökloster. Även några kompisar ska med
- 7/6 -
- 8/6 Prov i datorkunskap. Var ledig den måndagen
- 9/6 -
- 10/6 -
- 11/6 -
-12/6 - SKOLAVSLUTNING :'(  vill inte lämna mina älskade vänner! Men kommer ju träffa dem på lovet :D

Det  händer inte så mkt men det är iaf en hel del. men en del saker är jag verkligen extremt nervös inför. jag vet att det kommer gå bra vad som än händer men jag är inte den som bjuder på mig själv utan jag tänker mer innan om jag nu kan göra det eller om folk tycker att jag är knäpp eller inte.

iaf, måste ut med hunden nu.

ha de
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0