Kväll

Var ute i ca 50 minuter med Inka. Jag hade rätt att hon ville göra något, för hon gjorde sina behov flera gånger under rundan och det brukar hon inte göra. Hon har ju även kräkt några gånger och inte käkat så mkt så.Men jag gick i mina nya walking skor.Väldigt sköna :) Brukar inte gå i såna skor utan vanliga ex foppa eller ballerinaskor. Jag kände verkligen skillnaden, kände knappt att jag gick.
Mamma köpte dem till mig i lördags då vi var och kollade på ett bara nya skor till min ena bror. Det blev även ett par skor till mig som jag ska ha på idrotten till hösten. De köptes på rean och vi sparade 900 spänn. Så man gjorde ett rejält kap, vilket vi gillar till tusen :D

Walkingskorna & Idrottsskorna. Båda från märket Ryka.
Då 800:- resp 1000:-      Nu 500 resp 400:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0