Duktig lilla Inka :D

Just nu sitter man och kollar på olika frisyrer som kanske kan tänkas bli min nya frilla när jag ska klippa mig och ca 2 veckor.Kan inte riktigt bestämma mig  men har iallafall bestämt att min snelugg och topparna ska klippas.Men hade även velat göra något nytt. Kanske klippa vanlig lugg eller klippa håret upp till axlarna. För tillfället hade jag velat klippa det typ till axlarna och inte någon/några centimeter kortare för att det inte ska vara så jobbigt nu när jag går i skolan och  tränar så mkt med Inka. Tror inte jag vill ha långt hår som är i vägen hela tiden.

Och ikväll blev det kloklippning på Inka och det var lite obehagligt för henne att bli klippt på baktassarna annars gick det verkligen suvuränt :D Är jätte glad nu för jag börjar ändra mitt sätt. Innan var jag extremt nervös för att klippa då jag har klippt i pulpan flera gånger.Men nu går det mkt bättre :DVilket gör både mig och inkas klor glada :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag gillar din blogg.:D vet inte varför..men den passar nog helt enkelt mig:) (ska vi lägga till varandra i bloglovin?det tycker jag ialf,hehe)

/ http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-08-01 @ 15:12:14
Postat av: Elina

fin blogg:)!

btw, klicka på inlägget "1,2,3 eller 4?" i min blogg och säg vad du tycker!

Ha en fin dag:D

2009-08-01 @ 23:50:58
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0