Trött

Är extremt trött, vet inte var jag ska ta vägen.Men måste gå ut med hundarna, och vänta på att klockan ska slå 20.00 innan jag får gå och lägga mig. Och jag fryser lite också, vilket jag inte gillar för jag tänker direkt på att jag är sjuk vilket jag vet att jag inte är.Eller jag tror det.Och jag kan höra mamma säga "Man brukar frysa när man är trött". Hon säger alltid det när jag kommer och säger att jag både är trött och fryser.Haha

Och jag har inte gjort något av det jag skrev innan jag skulle göra, typ städa rummet,träna inka mm.  För det första har jag glömt bort det och för det andra har dagen gått jätte snabb. Ena studen är klockan 2 och nästa halv 5. Men måste gå långrunda med Inka sen och se om hon är motiverad till att träna idag. Hon har knappt velat äta på 2 dagar och hon har spytt 3-4 gånger på lika många dagar. Kanske fått för mkt gott godis när vi har tränat med klicker.

Imorn kommer Sara. Det ska bli skit skoj att träffa henne igen :D Jag undrar vad vi ska göra. Hm.


Nä nu måste jag gå ut med vovven.Hon går omkring hela tiden så tror nog att hon vill gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0