Boknörd :D

Jag är en riktig boknörd.Älskar att läsa.Har extremt många böcker på mitt rum. Sanningen är att vissa utav dem har jag inte ens läst. Men den intresserar inte mig för tillfället. För nu gäller det fantasy böcker som Eragon triologin, Twilight serien, Harry Potter mm.  Det har det egentligen alltid gjort - mer eller mindre.Men det måste verkligen vara nått som intresserar mig, det ska vara spännande annars blir jag extremt rastlös. Jag kan inte läsa något som jag har fått i läxa att läsa som inte intresserar mig. Men det kan man väl förstå.Man gillar ju inte att göra det man inte tycker är roligt. Men allt här i världen är inte roligt.


Vad är det för böcker ni gillar? Eller ni kankse inte ä r så intresserade av att läsa?

Brisingr, den 3:e boken i Eragon"Arvtagaren" Triologin. Är denna som jag förtillfället läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0