31 Juli

Är nu ensam hemma, Sara åkte hem idag, anders skulle iväg till någon kompis i klippan, mamma är och jobbar. Tror även att Leffe är det med. Tur man har hundarna som sällskap då. Men jag ska nog få tillbaka Sara imorn då det blir att man ska till en kompis i Varalöv som passar ett hus där. Ska troligen vara där i 4 dagar.

Det har hänt en massa sedan jag skrev sist. Tisdags fixade man ID-kort, (ska hämtas nästa vecka). Sara kom också.Träffade även hennes pojkvän en sväng på kvällen.Onsdags tog vi en vända på stan och på kvällen blev kinamat, denna dag var vi också med hennes pojkvän. Han sov även över. Torsdags blev det en sväng till Helsingborg. Det blev Väla och Ikea. På väla köpte jag en Biabed till min hund och på Ikea köpte jag lite saker till mitt rum och Inkas bur på Internatet/skolan.Och idag, Fredag åkte som sagt Sara hem men komemr troligen imorgon.

Nästa vecka är man troligen kvar i Varalöv de två första dagarna. Ska kanske även till en kiropraktor som innan har kunnat fixat det jag har drabbats med igen. Har ont i magen. Kan äta tex kl. 12, då rätt stor måltid och två timmar senare är jag hungrig igen.Detta började när jag gick i nian och inte hade några vänner. Blev så deprimerad att jag fick problem med min mage och några inre organ.Jag gick till en massa doktorer, båda privat och på sjukhus. Ingen hittade något så mamma tog med mig till sin kiropraktor och vi behövde inte säga så mycket varför jag var där utan han kunde se det och berätta vad det för problem. Jag gick dit med blekt ansikte och var ihop krympt för jag hade ont i magen. Gick därifrån med ett ljusare och gladare ansikte och en mycket rak och mer välmående kropp.

Det är även  ca 2 ½ vecka kvar till skolan börjar. Längtar jätte mkt. Det ska blir spännande att se de nya ettorna och deras hundar. Skulle vilja komma tillbaka och bara gå omkring i skogen med kompisar och hundar. Bara snacka en massa skit.
Visst jag har mått bra av ett sommarlov men vill tillbaka till skolan nu till alla kompisar,skogen, stugan mm. Det ska bli SÅÅ kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0