27 Juli

Jag har verkligen vänt på dygnen. Går och lägger mig runt 12-1, kan även blir närmre 2 innan jag går och lägger mig. Och sedan går jag upp kring 11-12.Och det kommer inte blir bättre nu i veckan, för då kommer underbara Sara hit :D Hon är en sån figur som blir pigg då man egentligen man ska sova.Men hon är underbar att vara med, blir alltid glad i hennes närhet.

Det som har hänt de senaste dagarna är att man har fått en ny dator,fått två par skor(ett par när jag går med hundarna och ett par till idrotten) och har även åkt till hässleholm för att kolla på den nya Harry Potter filmen, vilken jag tyckte var jätte bra. Var riktigt nära att gråta när Dumbledore dog.

Idag kommer det inte hända så mkt. Ska försöka städa klart mitt rum, så att det iaf ser lite städat ut när Sara kommer.Träna Inka.Och ska försöka göra två lister över vad jag behöver köpa till mig själv och Inka till rummet på internatet och Inka bur. Hade tänkt att mitt rum ska ha lite lila saker och Inkas bur ska vara färgglad. Jag hittade ett tyg på Åhlens som jag jätte gärna skulle vilja ha i buren, men jag måste mäta och sånt innan jag kan köpa tyget. Och annat som jag behöver. Jag har mina bilder på hur de båda ställena ska se ut. Hade bara behövt nån som kunde rita upp det till mig också.

ha de
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0