15 Juli - Kan man bli lyckligare?

Har fantastiska människor och djur omkring mig som gör att jag kan könna mig lycklig lottad när jag tänker på dem. :) Plus att mormor och morfar har bidragit lite till en dator till mig eftersom den som jag har nu är fucked up. Ursäkta språket!

Idag ska jag bara vara hundvakt.Antingen blir det bara med dem som tillhör familjen eller så blir det en till.annars så kommer det nog inte hända så mkt idag. Ska nog försöka städa rummet - igen. Får aldrig det riktigt rent.Bara nästan.
Och kan säga, om jag nu har räknat rätt. Är det bara 35 dagaar kvar tills man börjar skolan igen :D Ska bli så roligt att träffa folket man har umgicks med i ett helt år.

Ha de
pusshej


Det är ju även premiär för den 6:e Harry Potter filmen idag. Men ska se den på fredag med två kompisar :D


Kommentarer
Postat av: sara

:D ses på fredag;) Hiiiiiiiiiii:Y

2009-07-15 @ 16:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0