Gott nytt år allesammans :D

Tja då var det nya året här,hoppas det blir bättre än det gammla.Bara då första halv året kan ändras för sen har jag ju träffat en massa underbara människor,skaffat hund och lärt mig en massa nya saker.
jag skaffade inga nyårlöften till detta året heller, skulle ändå inte kuna hålla dem. :P
tänkte faktiskt göra en ny blogg och låta denna ligga ett tag,tror jag. hade velat ta med allt jag har skrivit här till nästa blogg men verkar inte fungera. :( men får nog tänka lite på det,iaf till senare tänkte skaffa den idag i så fall.

ha det
pusshej

Kommentarer
Postat av: tina

låter ju trevligt ^^

2009-01-06 @ 22:27:29
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0