Mission Impossible

Filmkväll med mig själv då. Visst jag har ju hundarna men de kommer och går som de håller i själva vill ju. Och nu är jag nämner hundarna så ska jag fixa Inkas klor, använder en vanlig fotfil och håller i en klo och filar framåt. Bästa med denna tekniken är att man inte kan röra pulpan. Vilket jag helt klar gillar, men däremot inte Inka :P
Iaf så blir det Mission Impossible 3 med bla Tom Cruise,Michelle Monaghan och den heta Jonathan Rhys Meyers. :D

Så idag har jag fortsatt träna fotpostion med inka. gick jätte bra. får träna några dagar till sen så sitter det nog hos henne, för iaf testa. :Dom det fungerar bli jag väldigt glad. nä nu ska jag fortsätta kolla film...

ha en trevligt kväll
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0