Måndag

Gick upp kl.6 imorse för att kunna ta en buss som inte gick. Fattar ni? Kanske inte så jag får väl förklara, hade ju egentligen gjort det vare sig ni vill veta det eller inte. Ni kanske vill veta vilken lärare jag har i naturbruks-arbetsliv. Iaf jag tar det från början..
Klassen skulle iväg på studiebesök på Fredriksdal i Helsingborg, en ställe där de bevarar gamla sorter av tex kor,griser och sånt. Iaf skulle skriva upp busstider som vi fick av vår lärare innan lovet förra veckan. Vi skrev upp att bussen skulle gå 7.56 så det var bara att planera en tidig uppstigelse.Men Ronja, en av de som jag bor med i stugan sa att det inte fanns någon buss som gick då så vi gick till hållplasten ändå för att låtsas att vi inte hade kollat upp tiderna. Annars hade hon nog blivit sjuk sur på oss för att vi inte stack dit. Men så ringde vi till henne när vi stod vid hållplatsen. Hon sa bara att det blev inställt för vi skulle inte kunna komma i tid till Fredriksdal om vi tog en senare buss. Så vi hade håla ända till halv två då vi hade en föreläsning om ekologisk odling. Hoppas att ni fattar för jag sitter vid en kompis dator och den vill inte riktigt som jag vill :P

iaf ska gå och nana nu,
ha de
pusshej

underbara inka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0