God middag allesammans!

Hade egentligen tänkt starta inlägget med 'god morgon' istället. men så fick jag kolla på klockan. 12.36 stod där. då kan man ju inte precis skriva godmorgon. gud vad man pladdrar om nått annat än vad man ska skriva om :P

men iaf så har man varit väldigt duktig idag, gick en timme med mamma och hundarna.tränade även Inka med en mass trappor, ljud och även en brygga var med i leken. tror hon aldrig har sett en brygga eftersom hon har bott i skogen i nästan 3år tid. det  finns nått som jag inte fattar med min hund och trappor:Men det behöver jag inte ta här, finns väl ingen som bryr sig om mitt och inka problem med trappor. eller?

Men nu är jag har varit så duktig som jag har varit idag så sitter jag och unnar mig med en bra film och lite godis. jag vet att veckan har precis börjat med jag får ju unna mig något innan skola börjar igen nästa vecka. då har man ju två studiebesök på måndag och sen redovisning och prov på tisdag. så man får ju unna sig saker ibland. Så vad brukar ni unna er med när ni har gjort nått bra?Iaf så undrar kanske ni undrar vilken film jag kollar på...eller kanske inte.men iaf så tänker jag säga det. Transformers, det är vad jag kollar på om nån undrar.Jag bara älskar såna typer av filmer.Fantasy, action, äventyr mm, allt förutom skräck. För då kan jag inte sova efteråt.

ha de
pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

www.glamoroustwilight.blogg.se om du gillar twilight:)

2009-02-22 @ 00:10:51
Postat av: Linnea

Transformers är bra! Jag gillar också såna filmer(men man är rätt ensam bland tjejkompisarna) ;D

2009-02-23 @ 20:42:45
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0