Tandläkaren

Kom precis hem från tandläkaren. Tog även en snabb runda i stan där jag köpte lite mat, schampo, balsam och färgade bajspåsar till Inka.Hos tandläkaren kan man väl inte säga gick jättebra, fick reda på att jag där jag har haft så mkt problem i sommar var faktiskt ett hål så ska tillbaka och lägga det om några veckor,minns inte riktigt när.När jag kom hem kändes det som jag hade cyklat en maratonlopp, var svettig och  trött i hela kroppen. Jag tycker att jag ska ha lite bättre kondis, iaf inte ha så ont i kroppen när jag cyklar, för jag cyklar med Inka 2 ggr i veckan. Men tror det kan ha något med att min mage inte är den bästa så det går ut över det mesta jag gör. För det känns som jag inte alls tar upp något av det jag äter. Kan bli hungrig igen 10 minuter efter att jag ätit,vilket jag inte orkar med längre. Visst jag tycker om mat men vill ju inte precis vara hungrig hela dagen.

Ska fortsätta vila en stund till,tror det får bli tills jag ska ut med hundarna sedan ska jag packa ner kläder och sånt som jag med imorn när jag flyttar till internatet. Det ska bli så spännande :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0