Planeringen inför flytten till internatet är igång :D

Som jag skrev i förra inlägget och annars hur många gånger som helst innan så är det ju  ca 2 veckor kvar till skolan börjar. Och nu börjar det för min del all planering om vad man ska ha med sig och behöver, till rummet,toaletten,skolan,köket och sist men inte minst hunden. Jag tycker det är extremt mkt som ska med men jag ska ju vara borta 5 dagar om inte mer i veckorna på ett helt skolår. Så det behövs ju mkt.
Plus att i höst så ska jag börjar sköta min kropp, tex äta bättre,träna och försöka göra andra saker som jag vill blir bättre på.
Jag har två kompisar som även ska vara med på det och då blir det nog lättare för en själv att göra bra ifrån sig.Men det kommer nog bli skoj, att få någon sorts utmaning :)

Detta blir nog det sista för ikväll, ska bara avsluta det jag gör nu och sen tror jag att jag ska gå i säng och kolla på något/några avsnitt  av The OC.

En serie av toppklass. Synd att de var tvungna att lägga ner serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0