9 Augusti

När jag verkligen blev duktig på att skriva så skulle jag hitta på en massa saker. Så då blev det att jag inte skrev speciellt mkt. Det hade varit roligt att skriva vad jag gjorde om dagarna men jag hade så roligt att jag glömde bort tiden så det blev så sent så det var dags att lägga sig i sängen.

Men nu blir der andra bullar.Hela veckan ska jag planera,packa och eventuellt köpa in lite fler saker som jag behöver.Ska även klippa mitt hår som jag har skrivit om innan. Vet fortfarande inte hur jag ska klippa mig men jag tänker hur mkt som helst på hur jag ska ha det men vet fortfarande inte riktigt.
 
Men idag är det fortfarande ledigt från planeringar,packningar mm Ska bara slappa idag och gör vad jag vill förutom att tänka på skolan och planering. Iaf man kan försöka för det är så nervöst och spännande att börja på det andra året för att träffa människorna på internatet, gamla som nya.

Nä nu måste jag fortfarande städa. Eller försöka för mitt rum blir aldrig klart vare sig jag städa mkt eller lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0