4 Augusti

Idag är det ca 2 veckor tills man börjar skolan. Ska (som jag har sagt flera gånger) bli jätte skoj att komma tillbaka till rummet man hade innan sommarlovet och nästan allt annat också. Det är ju bara läxorna och att man ibland behöver gå upp tidigt som man inte precis längtar tillbaka till.

Och ska även be om ursäkt för att jag inte har skrivit på 3 dagar men har varit iväg i fyra dagar på en gård utanför Ängelholm med två kompisar. Och vi använda knappt datorn som en av de andra två hade med sig. Men man hade iaf jätte skoj och de var hel knasiga dagar. Men det gillar vi :D
Vi gick och la oss vid 2-3 och gick upp vid 7 för att ge fåren som fanns på gården mat.När vi var klara med dem gick vi och vi in och la oss igen.Vaknade vid 11-12 igen då vi käkade frukost/middag.

Mamma hämtade mig vid 2 och då körde vi till Polisen för att ta ut mitt Id-kort och även köpa minneskort till min mobil. Köpte också säsong 3 av The OC för 249:- på Onoff, de har även de 2 första och även en box med alla säsongerna(249:- styck resp.ca 1200). Så nu behöver jag bara 1 säsong kvar sedan har jag alla säsongerna av den serien. Se om jag kan hitta den billigt någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0