18 Augusti

Först ska jag säga GRATTIS MAMMA,46 ÅR IDAG!

Idag åker jag till örkelljunga och internatet - utan hund. Har fått tid hos veterinären imorn runt 8-9 nån gång. Visst jag får sovmorgon och jag ska packa upp i lugn och ro utan att behöva oroa mig att hon smitter ut från mitt rum och så. Men kommer sakna henne, som tur e så kommer hon imorn efter besöket hos veterinären. Och då e jag nog klar med rummet. Och kom på att jag har hennes bur också att göra klart. köpte ju typ för inte så länge sedan på  ikea. Kunde inte välja mellan två stycken så det fick bli båda. Den ena var med fåglar, viket inka gillar att kolla på och ibland jaga.Den andra var blommor som var orange och rosa.

Så ikväll blir det att man har roligt,den sista kvällen när man kan vara uppe sent innan skolan börjar.
Imorn blir det långrunda med inka i skogen. Kan hon få som belöning efter veterären. :) Men även lite omvårdnad på henne, en ny miljö där det händer lite mer än här hemma. Så det ska bli lite spännande att se vad som händer. :)

Måste fortsätta att passa maten i köket, om ca 10 minter ska jag börja koka grönsaker för min äldste bror och några från hans jobb kommer hem för att käka.Det e ju tisdag och då brukar det vara fisk på de flesta ställen, det kan ju verkligen killar käka. haha

ha de.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0