15 Augusti

Blev inte väckt idag så kunde sova så länge jag ville. Men vaknade själv runt 10-11 tiden, passade bra för några timmar senare var det dags att åka till internatet och lämna lite saker. Några kompisar var redan där så det var trevligt att komma dit. Ville verkligen stanna där men men tog inte med mig några andra kläder,hygienartiklar mm så kunde inte stanna. Tyckte då det var bättre att åka hem och städa rummet och packa ihop resten till flyttningen på tisdag. 

Ska försöka lägga mig kring 10 ikväll, men vet inte riktigt om det kommer att gå. Men måste ju vända på dygnet för om 5 dagar börjar jag och då tror jag inte jag har lust att vakna kring 6,7 eller 8 om jag nu har varit uppe sent. Jag vet att det kommer att hända att jag är uppe sent, speciellt om man pluggar till något prov för vi har blivit varnade ända sedan vi började skolan att speciellt 2:an kommer bli tuff. Vilket jag både ser och inte ser fram emot.

Imorn blir det verkligen att jag städar rummet. Det ser ut som ett bombnedslag igen efter all packning. Packade både upp och ner, även packade om vissa saker för att jag skulle få ner fler saker.Ska även försöka få in en cykeltur mellan regnskurarna om det nu hade tänkt regna eller så får jag göra det efter att det har blivit svallnare om nu solen vill skina imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0